مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-18اقتصادي

آبان 98 | لزوم محاکمه کسانی که با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کردند


مسئول بنیاد بین المللی استکبارشناسی گفت: ضرورت دارد عواملی که با بی تدبیری ها و عدم اطلاع رسانی صحیح در آبان 98 زمینه را برای سوءاستفاده دشمن قسم خورده مردم و انقلاب، - محمدمهدی رمضان زاده مسئول بنیاد بین المللی استکبارشناسی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اتفاقات سال 98 گفت: در سال 98 اجرای بد طرح افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی سوخت که احتمالا عوامل نفوذی در بدنه دولت وقت، نقش پر رنگی در آن داشتند، موجب نارضایتی هایی در کشور شد.

  وی ادامه داد: از طرفی با شکل گیری این نارضایتی ها سرویس های جاسوسی غربی با حمایت و هدایت مالی و ضد انقلاب با پشتیبانی تبلیغاتی رسانه ای سعی داشتند که کشور را به لبه پرتگاه ببرند.

  مسئول بنیاد بین المللی استکبارشناسی با اشاره به تلاش دشمنان برای فریب مردم در حوادث آبان ماه 98 تاکید کرد: اسناد لانه جاسوسی 40 سال قبل هم نشان می دهد که دشمن برای افزایش نارضایتی ها و ایجاد بحران در کشور دست به توطئه هایی زده و با راه اندازی تظاهرات های ساختارشکنانه و کشته سازی دروغ از این تجمعات سعی کرده افکارعمومی را جریحه دار کند تا نارضایتی ها را افزایش دهد.

  رمضان زاده در پایان یادآور شد: ضرورت دارد عوامل داخلی که با بی تدبیری ها و عدم اطلاع رسانی صحیح زمینه را برای سو استفاده دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان 98 | لزوم محاکمه کسانی که با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کردند

آبان 98 | لزوم محاکمه کسانی که با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کردند